SERIUS KOT - Abby Abadi Mempertahankan Sally Yen Yang Menghina Islam? (3 Gambar)


Meroyan apa pula nih?

Baru - baru ini kami ada siarkan artikel Sally Yen yang dengan lantang dan beraninya menghina agama Islam di laman sosial Facebook. Korang boleh rujuk artikel - SERIUS KOT - Sally Yen Berani Menghina Islam dan Nabi SAW.

Kenyataan Sally Yen dianggap tidak menghormati sensitiviti masyarakat melayu yang menganut agama Islam di Malaysia. Dia kini dikecam hebat oleh rakyat dan mungkin akan dikenakan tindakkan undang - undang kerana telah menyentuh isu sensistif.

Kami di HairanBlog sangat marah dengan kenyataan Sally Yen yang senang - senang menghina agama Islam. Tetapi, lain pula bagi Abby Abadi. Beliau mengeluarkan kenyataan seolah - olah mepertahankan Sally Yen yang terang - terang menghina Islam.




HairanBlog - Ok. Abby Abadi adalah ikon muslimah dan juga ahli politik yang rata - ratanya menyukai beliau. Maaf, kami tak suka beliau. Tetapi kebangangan apakah ini jika mengeluarkan kenyataan yang bunyinya seakan - akan menyokong Sally Yen? Beliau memahami kenyataan Sally Yen dengan menganggap dia cuba mempertahankan kepercayaan dia? 

Jadi jika dia percaya yang Nabi SAW seorang yang gila seks, anda menyokong dan menepuk dada mengerti bahawa dia cuma ingin mempertahankan apa yang dia percaya. NONSENSE! Bukankah kita sepatutnya mempertahankan Islam dan Nabi SAW. Dengan kenyataan sebegini, kami pun Hairan dengan pemahaman Abby Abadi mengenai Islam.

Apa pendapat korang?

Sumber: HairanBlog melalui Kezoom


You May Also Like

2 Comments

  1. payah dapat orang macam nih. bila ilmu tak cukup di dada...

    ReplyDelete
  2. xtau la, byk dah umat bukan islam dgn lantang mengkritik agama islam

    ReplyDelete