COOL KOT - Pejabat Mozilla Di Jepun Yang Terbuka (21 Gambar)


Nak buat ofis dekat rumah, pasti best!

Secara umumnya, Mozilla adalah sebuah syarikat pengeluar web browser terkenal iaitu Firefox. Terkini, Mozilla telah membuka pejabat baru mereka di Jepun yang menggunakan konsep open source. Rekaan dalaman pejabat ini diselenggara oleh syarikat yang berpengkalan di Jepun iaitu Nosigner. Kerana Mozilla menggunakan konsep Open Source, Nosigner juga berkongsi blueprint perabot yang digunakan di pejabat ini kepada umum.













HairanBlog - Konsep ofis di Malaysia bagi kami sedikit stress dan tertekan, kenapa syarikat - syarikat di Malaysia mempunyai susana begitu? Mungkin sebab sikap pekerja kot. Mana taknya,, kalau dalam ofis ada bilik khas untuk main game macam pejabat Google, memang kerja tak jalan la!

Sumber: KoleksiCeritaBest melalui AmazingNara

You May Also Like

3 Comments

  1. The Boot to Gecko versatile stage is energizing and new. With any fortunes it will be a win. However there is both support and resistance to this Open Sourced ponder. Various Developers are expressing that this sort of stage doesn't have a place in the market yet while it would seem that producers oppose this idea. http://how-to-remove.org/malware/adware-removal/savingscool-removal/

    ReplyDelete